.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند.

همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، در مراسم برپائی جشن تثبیت انرژی هسته ای در جمع مردم ساری در میدان شهداء این شهرستان  گفت : دشمن جنگ روانی پرحجمی و چند منظوره ای را با استفاده از شگردهای مختلف و وارونه سازی حقایق بر علیه ایران به راه انداخته است.

وی یادآور شد: ملت شجاع ایران به پشتوانه آموزه های غنی اسلامی و باورهای عمیق انقلاب خود با هشیاری و پافشاری بر حقوق مسلم خود توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.

در پایان این مراسم با حضور مردم ساری، قطعنامه ای در خصوص حمایت از دستاوردهای علمی کشور و محکومیت اقدامات غرب برای مقابله با پیشرفت های روزافزون جمهوری اسلامی ایران صادر شد و قشرهای مختلف مردم بر حق دستیابی کشورشان به فناوریهای روز جهانی تاکید کردند.

همچنین به همین مناسبت ایستگاههای صلواتی در ادارات و دستگاههای اجرائی استان برپا و برنامه هایی همراه با جشن و سرور و شادمانی در دیگر نقاط استان برگزار گردید.

همزمان با بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته ای، مراسم بزرگداشت این روز در دانشگاه مازندران در ساری نیز برگزار شد و دانشگاهیان به جماعت نماز وحدت و شکرگزاری خواندند.

رئیس دانشگاه مازندران در این مراسم گفت: بار دیگر اراده و سختکوشی فرزندان دانشمند ایران به جهانیان ثابت کرد که ایرانی با هوش و ذکاوت خود قادر به انجام هر کاری در راه تعالی و خیر بشر خواهد بود.

نادعلی بابائیان ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی های آغازین سال جدید افزود: در این سال باید در راستای فرامین مدبرانه رهبر انقلاب بیش از پیش به جنگ با دشمنان درونی که همانا رخوت،ناامیدی،بدبینی و عدم اعتماد به نفس فردی و ملی است برویم و با تمام وجود به تقویت اتحاد و انسجام ملی و اسلامی همت نهیم.

دکتر بابائیان در ادامه گفت:تجربه قرن حاضر ثابت کرده است که علم و فناوری اینک به عنوان موثرترین وسیله برای استقلال و توسعه اقتصادی است و ما نیز به عنوان خدمتگزاران قدیمی ترین دانشگاه مازندران طرح و برنامه های توسعه و پیشرفت این مرکز آموزش عالی را پیش بینی نمودیم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسين 22 فروردين 1386
اگه یه تیم فوتبال زپرتی گل میزدجشن با شکوه تری میگرفتن .باید تاسف خورد که برای موضوع به این مهمی جشنی بسیار کم رنگ و خیلی ضعیف برگزار شد حالا اشکال از کجا بود باید بررسی شود....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.